Promocja własnej czy markowej witryny internetowe to wymagające i czasochłonne zajęcie. Dla osób niedoświadczonych jest pełne niewiadomych i potencjalnych niebezpieczeństw. Nie wiadomo wszak jak proces ten wygląda od strony technicznej, ile tak naprawdę kosztują poszczególne aktywności oraz jakich można spodziewać się efektów.
Przeczytaj poniższy post, aby poznać odpowiedź na te i zbliżone pytania. Dowiedz się kto może wykonać to zadanie za Ciebie oraz ile będzie to kosztować.Z czego składa się przyszłościowe pozycjonowanie stron? Pierwszy krok jest niezmienny – optymalizacja techniczna jest tak stara jak sama wyszukiwarka Google – znakomita większość standardów się nie zmieniła, jednak rozwój technologii spowodował konieczność polepszenia niektórych metod. SEO – bo tak fachowo nazywa się techniczną optymalizację – wymaga od specjalisty przeprowadzenia analizy nazywanej audytem, a w późniejszym czasie aktualizacji poszczególnych czynników np. meta-tagów, opisów towarów, tekstów na stronie, struktur adresów url czy chociażby przekierowań z przestarzałych podstron.Kolejnym elementem mieszanki kryjącej się pod nazwą pozycjonowania stron jest pozyskiwanie linków. Z angielskiego link building to działanie polegające na publikacji postów, wpisów do katalogów, promowaniu w stronach regionalnych z linkiem do naszej strony wewnątrz treści. Rezultatem takiego działania jest stworzenie korzystnego wizerunku marki. Najbardziej istotnym elementem tego typu reklamy jest dotarcie do takich ludzi, którzy byłyby zainteresowane ewentualną współpracą. Wymagany jest zatem research branży pozwalający wytypować najbardziej opłacalne linki.Komu zlecić pozycjonowanie strony internetowej? Możemy zrobić to poświęcając własny czas, niemniej jednak jak prawie każde działanie marketingowe będzie wymagało od nas pewnego rodzaju ekspertyzy, obeznania z trendami oraz wiedzy z zakresu content marketingu, PR czy SEO. Warto rozważyć zlecenie czy outsourcing do agencji reklamowej. Powinno się posiadać na uwadze koszty, aby nie przepłacić wielokrotnie za przeprowadzoną kampanię. Jakich cen musimy się spodziewać? W Polsce ekspert małą stronę zoptymalizuję już za cenę około 500 zł. Większe witryny przykładowo. sklepy (w zależności od ilości podstron) mogą kosztować nas powyżej 1000 złotych. Wszystko co związane z budowaniem linków należy rozpatrywać oddzielnie – każdy link ma inną wartość – niektóre mają bardzo duże znaczenie choć są całkowicie darmowe. Sprawdź: linki z social media.