Sprawdzone sposoby na gadżet – kalendarz trójdzielny

Kalendarze są gadżetem uniwersalnym oraz funkcjonalnym. Sprawdzają się w domu, biurze, w pracy i na wakacjach. Większość z nas ma kalendarz w każdym momencie przy sobie.

Jednak to nie wszystkie jego zalety. Inną istotną cechą kalendarzy jest ich użyteczność marketingowa, ponieważ stanowią świetne nośniki treści reklamowych
Kalendarze reklamowe dla klienta
Jak się okazuje, kalendarz trójdzielny dla firm jest bardzo często wybieraną usługą. Kalendarz opracowywany jest zgodnie z życzeniem klienta. Wisząc na ścianie w biurze, hali magazynowej czy warsztacie przypomina klientom o naszej firmie i utrwala jej pozytywny wizerunek. Należy na początku wyjaśnić, co to są kalendarze trójdzielne. Jest to rodzaj kalendarza ściennego, który cechuje się wieloelementowym układem. Jego strukturę wytwarza główka, część górna przeznaczona na umieszczenie nadruku reklamowego, kalendarium zbudowane przez trzy kolejne miesiące (kartki z miesiącami są odrywane) a także stopka, czyli część dolna. W kalendarium wykorzystuje się przezroczystą nakładkę, po której przesuwa się kolorowa ramka, dzięki której możemy zaznaczyć aktualny dzień tygodnia.
Z marketingowego punktu widzenia najważniejsza jest część górna, czyli przeznaczona na treści reklamowe. Bardzo ważną kwestią jest to, że kalendarze trójdzielne są bardzo funkcjonalne. Dużo miejsca na kartkach z miesiącami sprawia, że bardzo chętnie nanosimy na nie uwagi i oznaczamy ważne wydarzenia. Jest to zatem gadżet, z którego na prawdę bardzo często korzystamy, a to przekłada się na jego skuteczność marketingową. Jednakże jeżeli zostanie wykonany niestarannie, jego projekt wizualny będzie nieciekawy, to jego skuteczność znacznie spadnie, a może również wywoływać negatywne reakcje, które wpłyną niekorzystnie na relacje z klientem. Zadbajmy więc nie tylko i wyłącznie o jakość zamieszczonej grafiki, ale też o wykonanie, czyli przeznaczenie odpowiedniej techniki druku z uwzględnieniem uszlachetnień takich lakierowanie czy laminowanie. Często wybieranym rozwiązaniem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami. Firma zaprezentowana w ten sposób pozwala na utrwalanie jej wizerunku. Zdjęcia muszą być jednakże w wysokiej rozdzielczości, a intencja ich rozmieszczenia powinien być przemyślany. Kalendarz trójdzielny wykonany oraz wykończony z dbałością o każdy detal na pewno korzystnie wpłynie na wizerunek firmy.
Sprawdź również informacje na stronie: dalej.